dilluns, 25 de febrer del 2008

A veure...Dilluns....en fin... encara queden 4 dies per que arrbi divendres i no tinguem més classes fins l'altre dilluns...
Avui és el cumple del meu tete!!!! com t'estimo bixu!!!! Ja deu anys... així em pillaràs ¬¬ que no... que era broma....xD
Pos no sé que dir.....com sempre..... jeje
a primera hora hem tingut tutoria, entregar treball, jo no perquè em vaig deixar el borrador a la taquilla xD
Després ,matemàtiques amb la Margarita ---> equiacions de segon grau
Català, casi em posa un parte la Quima =(
Hora de "Pati" perquè ens hem quedat amb la Puri per planificar l'entrevista al tiu del Pla Caufec.... ¬¬
Ara tecno a veure si escullo ja el tema del blog..... que trist.....
Tinc al hacker aquí al costat, entrenant a l'Adri.....
Bueno, piro, que tinc que corregir les faltes.

2 comentaris:

Marc ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Beceberto ha dit...

¿Y por que nos cuentas tu vida?